pengarna försvinner lika snabbt som de kommer in...

Goddagens!
Min dag har gått i ett rasande tempo hittills
men nu börjar jag känna orken tryta för jag är så hungrig att jag går under.
Och med mina "issues"
så kan jag inte hitta nåt i kylskåpet som är ätbart.
Bläää, riktigt trök är det.

Något som jag däremot har gjort är att betala räkningarna så nu är jag återigen fattiglapp. Tjihooo vad roligt. Inga nöjen denna månaden det är en sak som är säkert! Men har det gått bra hittills så ska det "tametusan" gå nu med.
Kanske någon där ute som har bra förslag på billiga,
kanske rentav gratis nöjen men kan ta sig för denna månaden?
Huvudsaken är att alla räkningar är betalda och då kan man andas ut.
Vet hur mycket man har att leva på och sedan löser sig det mesta!

Arbete gick finfint.
Ingen körning i dag men desto mer till morgonen.
Däremot har lilleplutt fått på sig vinterpjuxen så nu är även han nyskodd och fin. Tycker han skött sig bra nästintill hela tiden men han är ju bara ett och ett halvt så man kan inte begära för mycket. Tålamodet tar snabbt slut på de där små krabaterna så vi är nöjda med hans beteende.

Gjort mig skuldfri i dag med min lilla bil.
Otroligt skönt att slippa ha det hängandes över mig så jag ser inte framemot lagningen av bilen som ska ske nu. Huvva. Nu blir det dyrt igen. Men jag har tur kanske man kan byta mot fri barnpassning eller något liknande...haha...nej men allvarligt så måste jag laga bilen innan det är dags för besiktning. Vilket det är dags för typ nu. Tror jag ska försöka få tag på den där karl en gång till.

Och så lite mat på det.
Ha det så länge!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0