Ohhh my...

Ohh my gash så trött jag är nu...skulle kunna somna ståendes.
Men det får jag inte göra förstår ni.
Jag ska nämligen till farbror doktorn snart så mitt mål är att ta mig in i duschen inom fem minuter. Skönt att bli väck hästdoften även om jag älskar den men det kommer inte till sin rätt här hemma i lägenheten tyvärr...
Har mängder av saker som ska fixas i dag men det får bli så mycket som jag hinner med. I dag lyssnar jag nämligen till kroppen som har det lite extra tufft och tar det i lagom takt. Förhoppningen är att kunna pricka av två av åtta saker. Är lite snäll mot mig själv.
i af var vi ute på promenad i morse.
Riktigt stolt över oss.
Vi har nu klarat två dagar i rad och det är skönt.
Mörkt och kallt när man kliver ut genom dörren men ganska snart så får man upp värmen i kroppen och efter en stunds promenad märker man att det ljusnar. Bra start på dagen som även innebär att fröken kan äta frukost innan hon åker till arbetet. Och det ni...det är så bra som det bara kan bli!!!!
Jag kan- när jag ger mig f*n på att jag ska klara det!!!

Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0