Nu kan jag sova med gott samvete....

Tjolahopp!
Efter en dag med ett innehåll av migrän och trötthet så kände jag att det var dags för lite frisk luft. Sagt och gjort så tog vi oss en promenad på en och en halv timme. Uppfriskande och väldigt skönt. Hundarna är nu nöjda och ligger nu utslagna. Ska kissa dem på gräset och sedan ska jag själv krypa ner.
Ensam hemma och varit effektiv.
Tagit reda på den där tvätten som inte tagit reda på sig själv sedan vi hade tvättstuga sist, vilket är mer än en vecka sedan. Så det var ju på tiden med tanke på att jag har tvättstuga i morgon kväll.
Målat lite sådant som legat sedan jag bodde på Kärringberget.
Också på tiden.
Diskat, ätit middag och kokar nu ägg som jag helt och hållet glömt bort...
Shit!
Nu är jag tillbaka.
Äggen är troligtvis klara, jag är visst lite hopplös som glömmer bort dem. Samma visa varje gång...och med det så har jag ju ingen exakt tid på när de är klara. Men inget att göra åt det...för det visar sig först i morgon när det är dags att inta det första.
Sov så gott sötnosar!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0