möten och måsten....

I väg på ett möte är det som händer härnäst i mitt liv.
Tiden springer som vanligt fortare än mig men en vacker dag har jag gett mig tusan på att jag ska vara först!!!
Efter mötet blir det att arbeta ikapp med diverse saker som hänger över mig. Ligger lite efter i planeringen men det går ju att ordna och jag kommer vara stolt den dagen jag är ikapp!!
Har åtminstone ringt alla telefonsamtalen i dag som jag var tvungen att klara av...och det var inte lite kan jag avslöja. En del företag kan man ju bli vansinnig på...hur tänker de? Jag har inte skrivit under några papper men de tar saker för givet? Hur är man funtad då?
Som tur är har jag allt på min sida och vet att jag har gjort rätt...så jag är lugn.
Väntar bara på svar på mitt mail nu...spännande!!
Höres senare.
Ska börja med något nytt i eftermiddag.
Berättar mer då...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0