målarpenseln i högsta hugg...

I dag är en härlig höstdag.
Själv är jag hemma och mellanlandar.
Har varit i Ullvi och målat lite och ska snart åter dig för att ta tag i dörr nummer två.
Men för att effektivisera det hela så valde jag att åka hem och måla det som skulle fixas här hemma också. Så det är min nästa uppgift.
Skönt när det är klart och efter en lugn start på denna dagen så känner jag en enorm lust och glädje inför att fixa allt som saknas. Haft en stor dos "pepptalk" av min sambo efter en hel del grubblerier och tankar som legat som en tung börda på mina axlar. Men tack vare honom så har en hel del lättat i dag.
Är det något han är en hejjare på så är det att tänka positivt och vara stöttande.
Så nu ska jag skynda mig att måla detta och sedan åka ut till honom.
För vi vill ju klara av dagens sysslor så snart vi kan så vi får längre tid att ha en välbehövligt skön myskväll tillsammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0