Hudvård på schemat- finally!!!!!!!!!!!!!

Hemma.
Snabbt, snabbt, snabbt!!

Om fyrtio minuter ska jag befinna mig i Rättvik.
Något jag har längtat efter hur länge som helst är att få lite hudvård.
Och den längtan är nu besannad.
I dag ser jag helt enketl för jävlig ut i huden
och det ska bli så skönt att få den ordentligt rengjord av ett proffs
som gör det med van hand.
Åhhh...ska bli så skönt!!

Varför jag åker till Rättvik.
Ja ni.
Det var så att i Skåneland så gock jag hos den bästa hudterapeuten ever.
Petra på ----->Hudplus.
En mer underbar och go människa får man leta efter och vi blev väldigt goda vänner.
Saknar henne enormt mycket och har sedan flytten upp till Dalarna inte riktigt funnit en likvärdig.
Marie Gunnarsson är underbar och jag gillar henne enormt mycket
men det är jag inte ensam om.
Och det resulterar i att det är så enormt svårt
att komma in och få en tid hos henne.
Jag vill gärna men det gick inte att få till tiden denna gången
så jag har valt att åka till Anna som jag träffade för två år sedan.

Albino som jag är så ville jag få lite färg till en fest som jag skulle på och hon var så söt och tog emot mig med kort varsel. Ett extra plus i kanten var att hon sprayade med en speciell sorts  air brush tanning som jag använt mig av tidigare. Det blev så bra och jag var mycket nöjd.

Men sen har det inte blivit mer.
Dock så är jag inte det minsta orolig
inför att huruvida jag kommer vara nöjd eller missnöjd i dag.
Ser bara framemot känslan...den sköna känslan som det ger.
Tyvärr är resultatet det närmsta dygnet förskräckligt
men det beror ju på vad som gjorts.
Det behövs och det lugnar sig efter någon dag.
Sedan får man alltid en reaktion när det börjas med nya produkter.
Dock så gör det mig inget.
Jag vet att det medför sig något gott!!!

Så nu styr jag kosan mot Rättvik och
---->Annas Hud Hår och Naglar.

Kommentarer
Postat av: Linn

Kika in mina bloggtävlingar, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

2010-10-25 @ 19:24:33
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0