Celebrate...

En mysig kväll har vi haft tillsammans.
Jag var effektiv på eftermiddagen
vilket gjorde att min kväll var enormt lugn.
Skönt att detta lugn för det går väldigt långt mellan gångerna.
Fixade tvätten, städade, diskade och packade i ordning för morgondagen.
Kvällen till ära blev det pizza.
En riktigt god en då det var så länge sedan.
Drycken blev cola, riktigt kall cola!
Och så självklart dessert.
Ben & Jerry!
För i dag firade vi att det går lite åt rätt håll
och förhoppningsvis så kommer det bli lite bättre framöver.
Planeringen och tanken är som så...
Underhållningen bestod av Idol.
Nu tänker jag mysa ner mig med mannen i sängen.
Vi behöver all energi vi kan inför morgondagens utflykt och upplevelser!!
Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0