Todays a lot of things will be done...by me!!

Hello everyone!
Nu är det söndag och inte vilken söndag som helst.
Det är ju nämligen Fars dag i dag.

Jag har inlett dagen med frukost i soffan med The Simpsons.
Mannen åkte för en liten stund sedan till Ullvi för att arbeta.
Allting tar sig därute och det är så roligt att se framstegen,
snart från traktorn komma in under tak så den får skydd från snön.
Härligt!!

För egen del så ska jag fixa undan en hel del från måste göras listan.
Ser framemot att få undan en hel del då jag planerar att börja måla nästa helg. Men nästa helg kommer bli underbar för då ska vi fara på en minitripp över dagen för att gratulera en kär vän. Ska bli så roligt att få träffa henne!!! Så lördagen kommer vigas åt födelsedagsfirande och söndagen åt målning!!
Kommer bli så bra i lilla rummet när det är klart! Och det kommer vara väldigt välkommet att få upp den andra garderoben. den gör ju liksom ingen nytta nu när den bara ligger och tar plats. Mina kläder gör sig inge bra som inredningsdetalj på hög så det kommer kännas fantastiskt att få vika dem och lägga på plats.
Sedan ska det inhandlas lite smått som en till hundsäng och i mina planer ingår även ommålning av bokhyllan. Me no like furu. Planer finns det och de ska sjösättas också men det får ta den tid det tar. Innan jul ska det dock vara klart därinne!!

Har en enorm energi inombords i dag så det är bäst att jag sätter igång.
Dagens todo:
*Strykning av gardiner och skjortor.
*Lägga upp gardinerna samt sy ett par gardiner till köket.
*Måla ett gäng tavelramar svarta.
*Måla bokstäverna med lager två...
*Städa?
*Leta reda på och beställa ett bokstöd.
*Skriva CV
*Sy sittdynor till köksstolarna.
*Planera julpyssel 2010.
*Planera kommande blogginlägg så jag kan redovisa produkter, tipsa, berätta...
*Kalkylera lotter och gå igenom mail.
*Träna

Och utöver detta så har jag hundratusen andra saker
men detta är det jag prioriterar som mest i dag.
Och förhoppningsvis så kommer jag kunna checka av
en hel del innan dagen är slut.

Men nu siktar jag näsan mot strykbrädan
med Melissa Horn i bakgrunden...
Ha en underbart härlig dag allihopa!!
P&K



Grynet hösten 2008 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0