CV.

Sitter här i soffan och försöker komma på ett bra CV.
Inte helt lätt att skriva om sig själv när man har varit borta från arbetslivet alldeles för lång tid. Jag har ingen som helst självkännedom om hur jag fungerar i arbete längre.  Alltså jag vet vad jag kan men jag har svårt att sätta ord på det. Supersvårt.
Men jag ha gett mig tusan på att jag ska klara av det!!!
För några år sedan hade jag inte haft några problem att skriva dem men i dagens läge så vet jag varken ut eller in. Kanske bara en dålig dag men jag hoppas att det släpper omgående. Kan det kallas skrivkramp?

Jaja...nu har jag börjat i af.
Så nu vet ni hur min kväll ser ut!
Ha en härlig fredag allihopa...
om jag tröttnar kanske jag kikar in och säger hej!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0