Tuesday, and still ill...

Godmorgon.
Här är det fortfarande sjukert.
Så trökigt och jag ska lägga mig på soffan nu och vila med frukosten. Antar att man måste äta så att kroppen får energi till att bli frisk. Tydligen så hotas det med snö i morgon så min chef ska köra alla kusarna i dag. Tyvärr har jag inte ork och kraft till det. Jag är totalt slut. Men jag vill så gärna. Alltid lika roligt att köra intervaller och i dag är det ju inte så kallt heller bara -5 grader och det ä ju hur lugnt som helst.

Kanske blir det en film också när jag ändå ligger på soffan.
Har två osedda med plasten kvar så kanske lika bra att ta tag i det....
Knappast några filmer som min sambo är sugen på att se, haha...

Ha en härlig tisdag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0