Terapin fortlöper...

Nu har terapin avklarats.
Går inte med lika täta intervaller nu utan ungefär varannan vecka. Men i dag fick jag beskedet att min terapeut ska sluta. Kändes lite konstigt men jag är samtidigt glad för hans skull att få testa på något nytt...en ny utmaning, en ny lärdom. I af så tror jag, eller jag inbillar mnig att det släppte lite i dag. Och anledningen tror jag var att jag åt mat innan. Alltså inte macka utan lagad mat. Och det var någon gäspning som letade sig fram därinne på det lilla rummet men det var ändå inte som det brukar vara och det var en skön känsla att vara så pass pigg och klar i huvudet att jag kunde framföra mina tankar och känslor här och nu.

Tror till och med att jag chockade terapeuten litegrann.
Jag brukar inte nämna så mycket om just nu måendet...
men i dag kom det liksom bubblande av sig självt
och då är det bäst att passa på.
Diskussionen i dag innehöll mitt värde och min arbetssituation.
För om en och en halv månad ser det väldigt annorlunda ut
men jag vet inte hur än.
Så det är med skräckblandad förtjusning som jag siktar mot det nya året.

I vilket fall som helst tror jag att 2011 kommer att bli riktigt bra.
Jag har mer ork, lust och kraft vilket gör att jag blir stark och kommer klara allt jag ger mig tusan på att klara. Sedan att jag har två lurvar som snor kring mina fötter, en underbar sambo och fantastisk familj gör ju saken bara än bättre!!!!
Full fart framåt!!!

Nu ska jag byta kläder och knata till kontoret för att möta upp min kära vän...sedan bär det av till träningen omgående...samma pass som gårdagen bjöd på...och i dag ska jag klara desto fler armhävningar när jag har näring i kroppen(i går levde jag på pepparkakor innan träningen- inget jag rekommenderar!)...nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0