Ny dag...

Godmorgon lördag!
Nu får ni inte tro att jag precis klivit ur sängen.
Nej det är ett gäng med timmar sedan jag klev upp.
Vaknade av att mannen gick upp och då kravlade även jag mig upp.

Lika bra kändes det som och kickstartade med en dusch
så att jag vaknade riktigt ordentligt.
Efter det tog vi en promenad så att de små kunde klämma ur sig
innan frukosten skulle intas.
Nu har vi ätit frukost, målat lite på inredningsdetaljer,
spånat på idéer och läst lite bloggar. De som är mina favoriter.

Nu ska jag göra sista piffen på mig själv innan det är dags att knata bort till arenan. Hockey står för dagens underhållning, Leksands U9 möter Falun och det brukar vara underhållning på hög nivå.
Wictor ringde i går och berättade att det var dags för match och jag går mer än gärna och kollar.
Sist jag var på deras match var i Falun och då skrattade jag gott och de söta små liven!!!!
Vilken underbar glädje det var och teamkänsla...mitt i all förvirring..men jag tycker att de är grymma!!!!

Förhoppningsvis kommer Tobbe hinna dit också
för det skulle göra Wictor ännu lite gladare.
Han är ju nummber one på favoritlistan
och jag kommer på en mycket hedrande andra plats;-)

Hoppas ni får en underbar lördag!!!
För det tänker jag helt klart ha!!!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0