Lars Kristerz land...

Vaknade och trodde att klockan var runt sex
men vänder på mig och mannens klocka ringer...
det vill säga att den är strax efter åtta.
Snark... Blev sent i går med jobbet...hemma strax efter elva.
Och det kändes i dag för då jag inte ätit på hela gårdagen
så var jag tvungen att hasta i mig lite gröt innan dusch och sova.

Somnade ganska så snabbt
men hade tankarna på det som skulle göras i dag
så det var en orolig sömn.
Så onödigt att drömma om saker som ska göras...
de blir liksom inte gjorda i drömmen.
Men i dag har vi tagit tag i lilla rummet
och tömt det så det är redo för att målas i morgon.
Ska bli så skönt när det är klart och garderoben kan monteras upp.
Alla saker får sin plats
och man får ett rum som går att användas till annat än förvaring.
Har varit och införskaffat färg och andra attiraljer...

Men om några timmar så ska vi bege oss mot Lars Kristerz land
och hälsa på finaste Camilla som fyller år på torsdag.
Hon är hemma hos familjen över helgen
tillsammans med Wiggo som följt med på en liten semester.
Ska bli roligt att få träffa honom
då vi inte träffades när vi var nere och hälsade på i Trollhättan.

Så medans jag lagar en lunch får ni lyssna
och njuta på en låt från Älvdalens egna guldkalvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0