Jag har bestämt mig...

Jag har bestämt mig.
Efter att ha läst en blogg som en tjej som heter Jenny skriver så är jag helt på det klara med mitt tillvägagångssätt. Och som om det inte vore nog så har jag kommit på hur en del av min framtid ska se ut. En lättnad för mitt hjärta och efter att ha berättat för min sambo och fått hans hurra rop så är jag ännu mer taggad.

Nu gäller det bara lite pappersarbete samt att få lite kontakter avklarade
men det är fixat innan veckans slut så jag är inte orolig.

Det kommer att bli ruskigt bra det här
och mitt mål är min födelsedag den 8 juni 2011.
Nemas problemas!!

Så härligt att känna sådan lust som jag just nu gör.

Kommentarer
Postat av: Nina

Mäh nu blev jag ju nyfiken ju...nu måste du ju berätta vad det är ju... har man sagt A måste man säga B ;)

Vad det än är så hoppas jag att det blir/går bra för det du tänker göra...

/ kramar från oss

2010-11-17 @ 17:52:29
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0