Gossip Girl.

Ligger hemma på soffan med täcket lindat runt min kropp.
Feber och ont precis överallt.
Ingen bra start på denna veckan men lika bra att kurera sig och sikta på att bli helt frisk innan det blir jobb och träning igen. Mannen min är även han sjuk men tvingade sig till arbetet. Ja vad säger man....jag ville till arbetet men "fick inte" för honom, kanske är det lite skillnad på att sitta på kontor och vara ute i -10 grader och arbeta...inte vet jag...mer än att jag inte mår någe vidare och har tråkigt.

Blir sista avsnittet av Gossip Girl nu,
jag har ju en förhoppning om att Chucks tjej
ska komma tillbaka så han blir så där härligt snäll igen
men det såg inte lovande ut förra söndagen så nu inväntar jag svar...

Återkommer efter det...



Vackra Blake Lively.

Bild lånad från: Gossip Girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0