Ett glas eller två...?

Jag var precis inne på denna sidan(klicka HÄR)
och testade mina alkoholvanor.
Och jag är ingen stordrickare så jag fick verkligen
ta mellan tummen och pekfingret f
ör att få till något som helst resultat.

Men jag hamnade så lågt man kunde komma på tabellen
och det var ungefär 12% av tidigare "testare"
som hamnade i samma kolumn som mig.
Vi var få som inte tog ett glas i veckan...
för min del är jag förvånad om det blir en gång i månaden...

Gå in och testa Er ni med
få se hur ni ligger till i era alkoholvanor!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

har försökt gjort testet tidigare för det var en kompis kompis som höll på å bygga den just då men då fungerade inte kalenderfunktionen ordentligt ...man kom inte vidare till nästa fråga men nu gick det att gå vidare...har väl ungefär samma resultat som du...dricker ett glas vitt typ en gång i månaden...kan hända att jag dricker en flaska (7% alkohol) vin i halvåret...knappt det...intressant test...

Hoppas ni har det mysigt nu när det börjar närma sig jul / kram från oss =)

2010-11-30 @ 09:48:02
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0