Blir inte alltid som man tänkt sig...

Klockan väckte mig inte i morse.
Jag som skulle ner och möta sötaste Kicki vid tåget
för en leverans men jag vaknar i stället när tåget är på perrongen
och jag inte har en chans att hinna ner trots att vi bor så nära.
Suck...jag blir så trött.
I bland tror jag inte saker vill gå i rätt riktning.

Min plan i natt när jag kröp ner var att leverera varan,
gå med hundarna och målat klart rummet vid den här tiden.
Men icke, så blev det verkligen inte...
i stället har jag hunnit med mat och gå med hundarna.
Kom i säng vid tre i natt efter arbetet
och var totalt slut i morse när sambon drog i väg på möte.
Kanske kan det vara så att min kropp behöver sömnen?


Men det hjälper ju inte att sitta här och klaga...nu ska färgen röras om
och sedan blir det kladd på väggarna!!!
Hoppas ni får en underbar söndag!!

Och önska mig gärna lycka till
när jag ska försöka hälla upp ur den "lilla" färghinken till färgkaret....
kanske blir det en olycka men jag ska göra mitt bästa...

Tänk och ringa sambon och säga:
Du...jag målade visst om golvet i rena farten också;-)
hoppas det är okej med dig...hehe...



Bildkälla: Nordsjö Idé & Design

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hjärtat det är ingen fara! Min morgon blev inte heller riktigt som jag hade tänkt mig :) Ha en superbra målar dag nu så hörs och ses vi snart igen hoppas jag! Puss

2010-11-21 @ 12:24:03
URL: http://Hemlig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0