Biotherm Biocils

Jag måste ju passa på att recensera paketet
som jag fick hem med diverse skönhetsprylar.
Nu har jag använt dem ett flertal gånger
och kan yttra mig.

Angående Biotherms eye make up remover
så måste jag bara säga att den är outstanding!!!
Helt makalöst bra och det höga priset slås ut mot dess dryghet.
Har använt den dagligen nu och det märks knappt i flaskan.
När jag ska ta bort mascaran så blöter jag två bomullspads
och sedan trycker jag dem lätt mot ögonen.
Håller så en liten stund och sedan är det bara att stryka bort.
Men det bästa av allt är att den inte svider,
kliar eller på något som helst sätt gör ont i och runt ögonen.
Jag är allt lite kär!!!



Och sedan var det ju den här ögonfransböjaren.
Den är rolls roycen av dem alla.
Kommer aldrig att släppa den
och nu är den en given vän i min neccesär.

Sedan var det ju även en brynskugga från MUS med
men det vet jag är suverän sedan tidigare
precis som mascaran från Max Factor,
enda skillnaden på den denna gången är färgen(rosa)
och att den stöder bröstcancerfonden!!

....och appropå neccesärer så behöver jag en ny...min ser ut som sju svåra år med trasig dragkjedja och allt...kanske om man har varit riktigt snäll i år så kommer tomten med den där snyggingen från Åhlens som jag önskar mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0