Är det någon...?

Är det någon som verkligen känner mig?
Som vet vad jag brinner för och vill med mitt liv?

Är det någon som vet vad glädje är i mitt liv?
Vad som får mig att le?

Är det någon som ser när jag mår dåligt?
Kan det vara så att de vet men inget säger?

Är det någon som hör vinden vina utanför fönstret?
Är det någon som har känt den piska i ansiktet i dag?

Är det någon som vet vilket projekt som ska ro´s i hand härnäst?
Vad som är prioritet nummer ett?

Är det någon som vet någonting om mig?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vet att det första jag tänkte om dej, första gången vi sågs och jag var typ, 10 år, var:

"När jag blir stor, vill jag bli som henne."

Kramar i massor till, alltid, världens bästa Ullis=)<3

2010-11-25 @ 16:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0