Sunday morning..

Söndag i dag.
Hela dagen lång.
Jag har tagit en lååång sovmorgon
efter en natt fylld med mardrömmar.
Otroligt frustrerande men vad ska man göra?
Känner att det just nu är bortom min kontroll.

Nu på morgonen har jag berättat för Mr
om lite saker och det är nu lättare i hjärtat.
Nu kan de där sabla guldfiskarna bråka med mig på nätterna
och jag behöver inte få ångest för att jag inte vill förstöra något med tråkig historia.
Nu är det dock sagt och gjort och ja...vad ska man säga...
nu får man liksom gå vidare...

Mr har ju inte lagt benen på ryggen ännu så det känns bra!!!
Tycker verkligen om honom så vill inte att idioti från mitt förflutna
ska sätta käppa i hjulet för något riktigt bra.

Men har man träffat någon med hjärta
och hjärna så brukar allt bli bra=)


Kommentarer
Postat av: sofie

är suuper glad för dej gumman:D hoppas man får träffa mr snart:D är vääldigt nyfiken;)

2010-05-17 @ 10:21:51
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0