Undra...?

Undra sa flundra om gädda är en fisk?

Tror att det är dags för mig att kasta dessa linserna och unna mig ett par nya.
Kvittar hur mycket jag rengör dem så är de suddiga.
Lite smådrygt för man känner sig så trött när skärpan är så dållig.

Dagen har gått i ett som vanligt.
Jobbade själv i dag men det rullade på.
Otroligt lugnt men då det snöade
så var alla kusarna inne i stallet
så gjorde rent och borstade dem...
annars inte gjort mycket mer.
Matat dem och selat ut minstingen
som skulle värmas lite inför morgondagen.

Hem, duscha och fixa mig...så ringer telefonen
att jag fått en återbudstid hos läkaren
så det var bara att ställa in alla andra planer och bege sig till mottagningen.
Och där träffade jag den trevligaste läkaren på lääääänge.
Shit vilken fantastisk människa som verkligen lyssnade
och försökte sätta sig in i det hela så gott han kunde.
Gillar sådana människor som är i rätt yrke
och utövar det på ett superbt sätt!!!!
Fick lite nya discopiller utskrivna på samma låga dos som innan
och sedan är det lite frågetecken
men han skulle personligen prata med min handläggare på FK.
Det lustiga är att jag har en ny handläggare utan att fått det meddelat för mig...
känns lite olustigt att de inte säger till om sådant men men...
Antar att det bara är att vänja sig
och inse att de hör till en av de rörigaste myndigheterna i detta avlånga land.
 När man ringer dem så kan de ju inte svara på frågorna man har
särskilt ofta utan det blir bara lite hmm:ande
och försök till konstiga förklaringar som inte ens berör ämnet.
Suck.

Var förbi Superstars med Johanna för att kolla kläder till helgen.
Kommer nog bli bra det där...hoppas vi...;-)
Kul kommer det helt klart att bli i af!!!

Sedan blev det en fika på Siljan
och nu sitter jag här hemma och är trött i ögonen.
Väntar på ett samtal men det kommer väl så småningom...
En promenad kanske?

Nej nu svamlar jag bara...dags att göra nåt åt det...
So long darlings!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0