Söndag hela dagen lååång...

Söndag.
Riktigt göttigt med söndag i dag.
Jag är pigg och sitter i soffan och bara tar det lugnt.
Målar naglarna och funderar på vad som ska ätas till lunch.
Eller middag...ja men ni fattar...helt enkelt vad som ska förtäras.

I morse blev det sovvmorgon vilket var riktigt skönt.
Behövde det och glad att det blev en lugn hemmakväll.

Gårdagen spenderades som jag tidigare nämt med en lunch/middag på Bosporen.
Tog min gamla vanliga klassiker- kebabtallrik.
Gött och satt fint i magen.
Efter det så var det brist på ideér att göra så mannen
fick fria händer att hitta på nåt och då hamnade vi hemma hos hans vänner.
Otroligt trevliga människor som bjöd på lite fika och massa prat.
Sådant vet ni ju att jag gillar så jag njöt.
 Glad att jag fick följa med...det värmde mitt lilla hjärta...

Efter det besöket i ett hus som en travtränare bott i(coolt)
så for vi till Leksboda och hälsade på J och J.
Andra gången jag träffar dem
och de var lika trevliga som sist men en aning mer bakis.
Men jag var ju inte ett dugg bättre
så skönt att vi låg lite på samma nivå...

Lagade lite biff stroganoff hemma hos mannen
och sedan blev det några ynka godisbitar innan jag lade ner huvudet på kudden....
och somnade på studs.
Jag behövde sova...så enkelt var det...

Nu ska jag sätta in papper i pärmen och sedan bara vara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0