Reaktion på massage...

Tack för i dag.
Har sovit och gjort precis ingenting.
Helt okej faktiskt.
Efter Bonde reprisen så somnade jag tillsammans med katter och hundar, därefter blev det plock innan jag lyckades masa min feta röv hem till Mickan. Nu har jag precis misshandlat henne med lite massage som resulterade i en enorm reaktion. Illamående och smärta så nu är hon nerbäddad i sängen men våt trasa, hink och vatten. Hoppas det släpper under natten och att Hot´n Cold ger verkan.
Man blir ju alltid lite orolig när det inte gäller en själv även om jag vet att det är en vanlig reaktion.

Kommer så väl i håg när jag fick min reaktion nere i Lysekil.
Jag var hos massören på morgonen
och blev liggande kvar hos henne resten av dagen.
Sov och plågades av smärtan men efter ett antal timmar
så släppte det lite så att jag åtminstone kunde masa mig hem till lägenheten
för lite mera sömn.

Nu ska hundarna kissas och sedan ska det sovas.
Hoppas ni haft en härlig dag allihopa!!!
Puss o kram



I morgon är det dags för arbete.
Massa körning på schemat
och vi kan väl hoppas att solen skiner och att jag vaknar pigg och utvilad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0