Metallsvenskan 2010.

I måndags när jag klev in på Superstars kontoret
så fick jag mig en chockerande men rolig överraskning.
På disken låg dagens Dala Demokraten.
Och i del två så var det en stor bild på första sidan,
nämligen denna:



Fotogtraf: Jonas Stentäpp
Bild lånad med Jonas tillåtelse.

På bilden ser ni alltså Lag: Sabaton tillsammans med
coach Houkko och tre riktigt snygga cheerleaders.
Och inte vilka brudar som helst...utan Kicki, jag och Johanna!!!

Och som jag nämt tidigare så tog sig grabbarna upp
på en betydligt bättre placering än föregående år
då de kom näst sist. Detta året tog de sig till semifinal!!!
Dessvärre så gick det inte hela vägen där
och de förlorade semimatchen
men i slutändan så hamnade de på en fantastisk tredje placering.
Bra jobbat killar!!!





Kommentarer
Postat av: syrran

Vilka snygga brudar....! Men inte är det väl ngt som du skulle inhandla i vanliga fall...? Kul.

2010-05-18 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0