I ett....hela dagen...

Så har denna dagen passerat också.
Varit fullt ös från morgon till kväll
och nu blir det nyheterna och sedan sängen.
Orkar inte mer nu.
Vaknade hyfsat tidigt i dag och jobbade, hade möte,
jobbade, hade möte och sedan har jag haft kvalitetstid med Mr. Sådant gillas.
Blev en glass, lite tjitt tjatt och sedan mat.
Hade sådan lyx att bli bjuden på Mr köttfärssås...
den är såååå god så det satt fint i lilla magen.

Därefter har det blivit en promenad med hundarna,
målar lite naglar, kollar nyheter.
Har precis insett att jag missat min tvättning...
trodde tiden var i morgon med det visade sig att det var i dag.
Suck. Suck. Suck.

Så typiskt mig att missa det när jag har massor av tvätt.
Nu ska jag kila ner en trapp
och kolla om det finns någon tid inom de närmsta dagarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0