Läs om ni orkar...haha....

Jag har haft en okej dag och jag lever.
Men har haft tur att få träffa människor som jag tycker om utan en massa krav och måsten.
Efter arbetet så landade jag en kort sväng i soffan innan jag träffade sötaste Johanna på Siljan. Blev ingen långvarig stund där utan valde att åka hem och hälsa på Stefan i stället. Efter den kortare visiten så åkte vi hem till härliga Johan och tog en fika. Har inte setts på ett tag så det var skönt och se att han lever och mår bra. Fixades lite med musik som ska användas på ett framträdande på tosrdag och efter att ha sett dansen med alla tjejerna så tror jag det kommer bli riktigt bra efter lite träning.

När jag varit på arenan och kollat in brudarna i action så begav jag mig hemåt för att ta en långpromenad med Thomas och prata. Otroligt skönt med en promenad men det var två otroligt slitna människor som hade två väldigt dampiga hundar med sig men nu sover de så gott så jag ska med gott samvete testa lite nya produkter som kom hem med posten i dag.

Oj vad jag komprimerat texten i dag i konstiga osammanhängade meningar.
Men har ni orkat läsa så vet ni lite kort om min dag.
Men nu ska jag stänga ner här, dricka en kopp te och använda nya roliga produkter...
Hihi...hoppas nu får sova sött i natt...puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0