Två rum avklarade...

Jag städade två rum
 och sedan blev det promenad med hundarna och mat i stället.
Lockade mera än att fortsätta rengöringen av mitt skitiga hem.
Dock är det väldigt skönt för man ser sådana resultat.
I morgon när jag kommer från jobbet
ska jag försöka hinna med resterande
innan jag ska i väg på möte klockan fyra med en riktig sötnos.
Det ser jag verkligen framemot.

Till middag i dag serverades det vegetarisk pytt i panna med rödbetor.
Riktigt gott faktiskt och glad att jag hade det i frysen.
Var tokhungrig efter promenaden så det skulle helst gå fortare än fortast.
Och då blev det som det blev.

Vill bara återigen säga en sak till er som läser.
Att det jag skriver här...kan läsas på två sätt.
Så personer som nämns här ska inte anklagas för något.
Kom till mig om det är något ni undrar över.
Okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0