TRE Semme.



Ohhh...måste tipsa om dessa produkter som jag använder dagligen.
Det är schampo och balsam från TRE Semme som finns i dagligvaruhandeln.
Frisörprodukter från USA som säljs i storpack för 79:-(tror jag det var)
och räcker i en evighet.
Funkar fin fint på mitt hår och min hårbotten
har klarat av produkterna utan allergiska reaktioner.
Så jag är mäkta glad och kan varmt rekommendera dessa.
Själv har jag just schampot som är till färgat hår
då jag vill behålla så mycket orange färg som det går,
balsam har jag det som ger näring åt torrt och skadat hår.
Superba och gör sin uppgift precis som det ska göra!!!


OBS! Detta inlägget är inte sponsrat
utan jag har betalat för produkterna själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0