Solen skiner

Wiehooo solen skiner och jag tänker sätta mig på bron
med en kopp te och bara vara.
Helt underbart.
Hundarna har varit ute men blev lite kallt om tassarna till slut.
Sötisarna stod på tre ben.
Har mockat undan lite skit och ska försöka ge mig själv lite frulle.
Inget sug då jag är så himlans illamående men det kanske går över om jag äter?

Dagen i stort är som ett enda frågetecken.
Hade planer för denna helgen men fölan ändrade ju på dem i sista stund...
tror jag ska testa att ta dagen som den kommer.
Om det är någon som vill hitta på något så blir det kanske först till kvarn;-)

Ut i solen med er nu i stället för att sitta vid datorn och häcka...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0