Genre.

Sitter i fåtöljen och dricker lite vitaminer samt intar medicin.
Ska bara borsta tänderna och sedan blir det sängen.
Ska börja på en ny bok i kväll vilket alltid är lika roligt,
dock vet jag inte vad jag ska läsa efter den sista som var så illa berörande...
Vilken genre som jag ska välja...det är frågan...
tror jag har något från alla sorter...

Har nån bok kvar i Shopaholic serien men jag är inget stort fan av dem
så bävar lite för att hugga tag i den sista.
Ingen lust så kanske ska läsa lite deckare?
Ja du...bara att botanisera i hyllan bredvid sängen.

Men nu stänger jag ner för kvällen och lägger mig mätt och belåten till sängs.
Hade ju sådan tur att jag blev bjuden på mat av underbara Johanna i dag.
Riktigt gott och precis vad som behövdes för att vi skulle orka knata hemåt.
Och Tobias gjorde ett enormt framsteg i dag...
han gick över bron utan att vara livrädd och gömma sig vid mina ben.
Otroligt skönt och se att rädslan har släppt för honom,
hoppas det håller i sig!!!

Tack för i dag,
slut för i dag!!
Kramar

(Usch...de nämnde precis på nyheterna att de inte lyckats väcka Jim ännu så han ligger fortfarande nedsövd med mindre blödningar på hjärnan. Overkligt hemskt. Jag hoppas att det ska vända snart så att han vill vakna och komma tillbaka till oss här på jorden igen. Tänker på familj och vänner!!! <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0