Tjock men mår bättre i af...

Wiehooo, nu mår jag lite bättre.
har varit i stallet och mockat lite skit, tagit lite kort och matat kusarna.
Efter det blev det bad för hundarna i Siljan och det var mycket uppskattat.

Nu blir det målning av tånaglar och intag av någon sorts föda på balkongen.
Känner mig tjock i dag så jag hoppas det släpper efter måltiden.
Undrar vad det är som gör att man helt plötsligt känner sig fet.
Liksom från en timme till en annan så kan det helt plötsligt ändras och man är tjock?
Skumt.
För jag tror inte att kroppen ändrar sig så kopiöst mycket på så kort tid.
Men vad vet jag egentligen.

Hittade i af ett gulligt linne i min garderob som fick åka på.
Ser ut som ett lapptäcke så blir lite romantisk touch.
Kanske kan visa sen.
Beror på om jag fastnar på bild i dag eller inte.
Hahahaha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0