Tvätten är snart klar....FINALLY!!!!

Dagen har gått i ett än så länge.
Började ju tvätta i går men hade så enormt mycket tvätt
att jag inte hann få undan allt och har tvätta en massa nu.
Jag kör just nu sista maskinen och det känns som att slutet är nära.
Har plockat reda på all tvätt sedan gårdagen
så nu ska bara det sista hängas och sedan tas reda på såklart.
Men det får bli morgondagens projekt.
För i kväll vankas det 75 års fest.
Älsklingens mor fyller år och ska ha stor fest i Ullvi
för vänner och bekanta.
Tror det blir en trevlig kväll med god mat och trevliga människor.
Dock så kommer det att bli alldeles för många namn
som man ska försöka komma i håg.
Har nästan lagt hela maken klart men har lite finish kvar.
Börjat med en ny foundation
och lite nya produkter för ansiktet som jag hoppas ska hjälpa.
Kommer skriva mer om det i ett separat inlägg.
Förhoppningsvis kan jag visa lite före och efter bilder också.
Så här ser jag ut so far i af:

Kommentarer
Postat av: Nina

Jättefin härlig färg du har på håret...du passar jätte bra i den färgen...du är fin som en docka =) / kram

2010-07-29 @ 22:48:11
URL: http://ninaludde.blogg.se/
Postat av: sofie

tjenare bästaste moster;) måste bara säga att du passar skita bra i den där hårfärgen:) hoppas vi ses snart:)

2010-07-31 @ 21:53:56
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0