Time to go to bed...

Nu är det dags att gå till sängs återigen.
Dagarna springer i väg men för min del
så har den mestadels bestått av att sova.
Kom hem från jobbet
och däckade innan jag ens hunnit springa till grannen och duscha.
Kvällen har spenderats till fix och nu är badrummet nära ett avslut.
Ska in några möbler som kommer i morgon
och sedan ska jag sätta "finishen"
när jag kommer åter från Falun och Borlänge.
Så morgondagen är lika spikad som alltid.
Nu är det bara och hoppas att jag orkar med allt...
Önskemål om bilder fanns och jag ska försöka fota
trots att min kamera är trasig men det blir inte nu...
för nu ska det sovas.
Trött som en tok...go natt allihopa!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0