Snart verklighet...

Hello.
I dag är jag nog detsamma som död kan man säga.
Har sovit tills klockan var tolv
trots att det varit hantverkare i lägenheten och stökat.
Inte märkt av det ett dugg mer än att de kommit en bit på vägen i badrummet....
som jag såg när jag vaknade.
Om det har blivit till det bättre?
Ja du, det kan diskuteras.
Varken jag eller mannen
är särskilt imponerade av Leksandsbostäders val av golv och vägg.
Eller golvet hade kunnat funka om de valt en vit vägg
men nu är det en konstig färgkombo
och det kommer bli svårt att inreda detta rum.
Men vi får göra det bästa av situationen
och försöka lösa det på bästa sätt helt enkelt.
Problem är till för att lösas har jag hört.
Har precis bokat tid för besiktning av lägenheten också
så nu är det snart verklighet på riktigt.
Har även flyttat in min flyttanmälan så snart är jag skriven här också.
Jag ska alltså bli sambo igen
vilket jag inte trodde skulle ske på mycket länge.
Men det känns otroligt spännande
och vi kommer att få det tokfint när vi är klara är jag helt övertygad om.
Ser mycket lovande ut nu och ska försöka masa mig upp på benen nu
och placera röven i bilen för att åka och provligga sängar och sitta i soffor.
Tror jag ska klara av det utan att få samma sviter
som efter gårdagens allt provande.
Nu ska dock missarna få komma in,
sitter en pratkvarn och försöker få lite uppmärksamhet
så bäst att jag ger honom lite kärlek nu....
Later cuties...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0