Godmorgon sunshines!!!

Godmorgon sunshines!!
Nu är det lördag och jag vaknade tidigt av sambons klocka.
Han skulle i väg på fotbollsmatcher
och kommer förmodligen inte kunna gå i morgon
precis som efter Örebro trippen...haha...
men jag hoppas de får en toppen dag!!!
Ska själv ta tag i min dag
som dessvärre började med lite huvudvärk
men jag hoppas att lite vätskeintag och Resorb ska råda bot på det.
Har lite missions på Noret att avklara
och sedan ska jag förhoppningsvis lyckas masa mig bort till konstgräset
för att kolla in boysen lite grann.
Kvällen bjuder på trevligt umgänge som börjar med fotboll
och en liten utflykt till skogarna norr om Rättvik.
Kommer bli riktigt sköjj och det ser jag verkligen framemot.
Bästa tjejerna samlade i en och samma bil...hihi...
önska jag hade hittat kameraladdaren så jag kunna fota litegrann
men det ser mörkt ut i mitt flyttkaos...haha...
Nej nu ringde det...vattenflaskan var bortglömd så måste pallra mig i väg....
Later cuties....puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0