Detta ska bli en bra dag...

Ligger på soffan efter min korta tripp bort till gräsplanen.
Har fixat mig men är lite seg
men ska masa mig upp ur soffan och gå upp på noret.
Inhandla lite mat så jag får något i magen
och sedan blir det att hämta bilen borta vid simhallen.
Får åka finbil i kväll när vi ska på roadtrip.
Jag tog faktiskt mod till mig och frågade om jag fick låna bilen
så vi fick lite mer utrymme och det var inga problem
så länge han fick tillbaka den...hmm...
hur tänkte han nu?
Självklart får han inte tillbaka den....nu är den min....
Men lite mer seriöst så har jag kollat in en ny bil...
får se om jag lyckas få det till verklighet.
I så fall blir det en söt liten historia
som passar mig klockrent och kommer passa extra bra på sommaren.
*hoppas, hoppas, hoppas*
Hej hopp....nu tar vi tag i denna dagen och gör den riktigt bra.
Kicki....vakna nu så jag får leka med dig....hihi....
Ha en underbar lördag allihopa!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0