Hedemora...

Hej hej allihopa!
Befinner mig just nu nere i Hedemora hos min kära mor.
Hade turen att få träffa min Zigge i dag också...men men min syster som är enormt rädd för baskillusker blev de tinget med. Och jag kan förstå det för hur kul är det egentligen att vara vinterkräksjuk? Nej, huvva det klarar vi oss utan. Snart ska jag krypa ner i sängen och försöka få några timmars skön sömn. I morgon måste jag bege upp till Leksand igen för att jobba efter lunch.
SKa köra ett lugnare jobb med pojkarna som ska starta nu i veckan.

Hoppas allt är bra med er sköningar där ute.
Och tacka till alla som gjort jul och nyår så underbart...några har saknats men glad för de närvarande. Ni är underbara!!!!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0