Chokladtomtar och snögubbar....



Nu har vi kollat klart på den romantiska filmen på trean.
Slutade så klart med att choklad(tomten)tjejen fick sin snögubbe till slut.
Precis som det ska vara...kärleken segrar!!

Har duschat och peelat ansiktet med den bra peelingen
och det känns som jag har ett nytt ansikte.
Ser lite risig ut men det är precis som jag känner mig.
Lite låg och oinspirerad men hoppas det ska släppa lite nu.
I morgon vänder det...eller hur?
Nu tänkte jag krypa till kojs med mamsen och läsa lite...
håller på med en roman/chic lit just nu
som faktiskt är underhållande och inspirerande.

Har lite sovmorgon i morgon så därför jag inte lade mig klockan tidigt i dag.
Haft kvalitetstid med mamma och det har varit gott.
Suttit framför teven och käkat Sias chokladglass
som dock kan slänga sig i väggen jämfört med Rättviks chokladglass
som bara är helt magisk, det är kärlek!!!
Men Sias fick gå i brist på den andra;-)

Nu sova....
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0