Thanksforalovelyevening...

Jag är nu hemma efter en mycket trevlig kväll hemma hos Johan.
Tobias och jag var dock lata och tog bilen dit
på grund av kylan men det gjorde nog inte så mycket
då herren fick springa lös
och inspektera gården innan vi kilade uppför trappen.
När vi kom in så var ju Tobbe
lika social som alltid på ett nytt ställe...
han sprang rätt förbi Johan och började kolla igenom hela lägenheten i stället.
 Tokstolle...
Men sen somnade han gott under ett skrivbord
och det såg riktigt skönt ut.

Vi tvåbenta varelser käkade tacos framför Melodifestivalen.
Riktigt gott var det trots en liten olycka med grönsakerna...
men hey, allt har en mening;-)

Vad tyckte ni om låtar och artister?
Jag gillade tro det eller ej men Kalle Moreus och Orsa spelmän- Underbart.
Jag tyckte den skulle gått direkt till final.
Sedan var ju Andreas Johnsons låt bra
men kanske lite för lugn för mig.
Pauline är en stoooor favorit hos mig sedan många år tillbaka
och jag älskar hennes röst.
Som tur var så får hon tävla en gång till i andra chansen...
Och han som fick flest röster i kväll då?
Manboy? Rakt översatt Manspojk?
Vad är det?
Kanske bara är jag i hela världen
som aldrig hört talas om det tidigare...
men om någon vet så snälla berätta...

Och så har jag i dag lärt mig att Lilla London är detsamma som Göteborg...
även det har jag missat.
Tänk vad man kan lära sig mycket genom att bara titta på teve...

Jaja...det är två deltävlingar kvar nu...
sedan är det andra chansen och därefter final...
bara en ytterliggare en månad med melodifestivalsnack...
hahahaha...lördagarna är räddade;-)

Nu ska jag efter en trevlig kväll krypa i säng med min prins
och försöka få  lite sömn.
Helt slut i huvud och själ.

Vad är det som händer?



Jag och Prinsen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0