Mother&Father...

Nu har jag kommit hem från Borlänge.
Mysigt var det och jag fick träffa mor och far.
Käkade lite mat och bara strosade runt.
Träffade Johanna som var där på arbete.
 
När jag och Tobias kom åter till Leksand
så hälsade vi på hemma hos Thomas en sväng
och snackade lite skit.
Det är väl det vi är bäst på antagligen.
Hehe...

Nu ska jag till affären
och inhandla lite godis innan jag far hem till Johan
och käkar lite tacos och kollar melodifestivalen...
Blir en lugn kväll då jag inte vet om jag orkar med mer...
helt slut i kroppen och behöver nog ta hand om mig lite mera
så det blir mera sova, mera vatten, mera motion och bättre kost...
Sounds like a plan...

Talk to you later...
Hoppas ni får en nice lördagskväll i goda vänners lag...
Puss o kram

En sen natt efter någon fest är denna bilden tagen...bjuder på den;-)

Man kan ju liksom inte vara snygg jämt...


Kommentarer
Postat av: syrran

Du är alltid lika fin, vet du väl!?!?!

2010-02-14 @ 11:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0