TVÅL Sweet Cheeks Pore-Refining Mask

TVÅL Sweet Cheeks Pore-Refining Mask

Innan jag bänkade mig framför Let´s dance
så tog jag mig en dusch och la därefter en ansiktsmask.
Kände att jag behövde en uppfräschning
och i dag föll mitt val på att använda denna masken från märket TVÅL.
En svensk tjej som ligger bakom märket och produkterna är underbara.
Innehåller jordgubb som är rikt på C-vitamin
och ger huden en riktig energikick!!!

Masken kommer i pulverform.
Bara att blanda ut 1 msk med någon form av vätska.
I dag valde jag ren Aloe vera gel
men man kan även använda yoghurt,
vatten, grön te eller vad man känner för.
Maskens konsistens variera beroende på mängden vätska
men jag gillar den lite lösare.
Lägger på och låter sitta i 5-10minuter.
Under tiden sticker och pirrar det enormt mycket
men det beror på Salicylsyran som masken innehåller.
Väldigt effektiv för problemhud
och jag som är så pass känslig
kan ändå använda den (vilket såklart är individuellt)
 men jag har inte fått någon reaktion. 
För människor som kanske har acne på andra delar av kroppen
kan man med god fördel använda denna masken.

Rekommenderas varmt!!!
Finns att köpa på Eleven.se...--->klicka här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0