Terrible...

Wallander är på i bakgrunden.
Är på väg i säng efter att ha tillbringat eftermiddagen hemma hos Thomas.
Vi har snackat och käkat en grymt god hemmagjord pizza.
Jag var tokhungrig så jag åt hur mycket som helst.
Sedan blev det cola och M&M´s...funkar...

Läste på texttv att det är soldater som blivit dödade i Afghanistan.
Två stycken är dödade och en allvarligt skadad.
Fick precis bekräftat att det var från Björnes gäng.
Och han sitter nu i Borlänge
och har ingen aning om vilka det är som gått bort.
Hemskt.


Nu ska jag bege mig till sängen med tokarna för att försöka vakna pigg och kry till morgondagens arbete. Har lite hästar att arbeta och värma i gång efter helgens vila. Det enda som är lite jobbigt är kylan som nu börjat krypa in på oss. Var -16 grader när vi åkte hem nu och bilen ville väl helst inte gå i gång. Men trogen som den är så tog vi oss hem. Var lite lata tidigare i dag och orkade inte gå bort vilket jag nu kan anse som sjukt onödigt men vi kommer ju att röra oss desto mer till morgonen.

Jag ger nog faktiskt upp nu.
Sov gott allihopa...
Kramar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0