Sunday...

Nu ska jag göra mig i ordning.
Vi har varit ute på en promenix
men nu ska vi ta bilen för att en viss herre ska till frissan. 
Lite vildvuxet är det just nu
och måste nog faktiskt ta en före och efterbild på prinsen.
Så ni får se skillnaden.
Och i dag är första gången i nya trimmet som Pillan flyttat till.
Inte särskilt långt bort men ska bli kul och se hur resultatet blev.

När vi är klara där så känner jag för en riktig långpromenad.
Eventuellt Borlänge för att införskaffa en ny mobil
men allt hinns ju med så det är ingen fara.
 Vi får helt enkelt se hur det slutar.

Jag har en otroligt djup svacka nu
och jag har fastnat i ett dumt mönster
där jag inte direkt lyfter mig själv
utan jag känner bara att jag sjunker djupare och djupare ner.
Vill vakna en morgon och känna mig glad och pigg.
 Att jag har hopp inför dagen men det känns inte som det just nu....
Har inte tid att skriva mer nu...
Återkommer när vi är hemma med något vettigt inlägg förhoppningsvis.
See ya!!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0