...sohard...

Dags för att krypa ner.
Är helt slut i bollen och har massor av tankar som snurrar.

Varför ska det vara så svårt?
Kan det liksom inte bara flyta på och lösa sig.
Måste problemen hopa sig på hög varenda gång?
Så jäklarns trött på de situationerna.
Försöker och försöker men det blir liksom aldrig riktigt bra.
Och gör jag på det ena sättet är det fel och gör jag på det andra är det fel.
Bestäm er hur jag ska göra!!!

Tänk Er själva in i min sits.
Ni försöker...och ändrar när klagomålen kommer
men sedan när det har ändrats...då är det inte gott nog...
Hur skulle ni känna om det upprepades gång på gång...??

Ska försöka läsa lite innan jag släcker för dagen.
Sedan startar morgonen med långpromenad oavsett temperatur.
Behöver insupa frisk luft och få matlusten igång kickad.
Efter det så kommer magen förmodligen att skrika
och då blir det mumsig frukost.
Kanske ska damma av stegräknare?
Börja tävla mot mig själv och knata till jobbet de dagar
som termometern visar humana temperaturer
för små stackars  hundtassar...

Ohhh...om jag hinner så ska jag försöka pyssla lite också.
Har lite missions på gång nämligen.
Inspiration och ideér...
Få se vad jag hinner med bara...

Sov gott sötnosar...
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0