Sjuker...

Jag är fortfarande sjuker.
Och det är inte roligt i dag heller.
Varför?
Kan det bara inte vara över nu...
har haft min beskärda del nu.

Tur i dag att jag fått sällskap hela förmiddagen.
Tack!
Också slagit på stort med en dusch.
Känns sjukt bra även om det också betyder att jag tvättat håret
och massor av min oranga färg rinner ur...
men men Åsa har lovat att hjälpa mig på traven sen.
Kommer bli grymt!
Och jag tror jag har hittat rätt nu.
Jag har letat länge efter rätt färg men inte känt mig hundra i någon
men att närma mig orange känns toppen!
Like a lot och kommer nog behålla den läääänge!!!!!

Huvudsaken den håller i sig till helgens bravader!!
Då gäller det att åter vara i toppform och se ut som bäst!!

Nu blir det lite mer girltime...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0