Phones...

Ny mobil har jag fortfarande inte införskaffat
men ska precis alldeles strax kasta mig in i bilen
och fara till Borlänge för att klämma och känna lite.
Har fått ett löfte om att få hjälp med införskaffandet
så vi får väl se om veckan inbringar någon fungerade telefon för min del.

Har lite olika som jag gillar skarpt.
Bland annat dessa:




Nokia 5230


Nokia E71

Iphone och Samsung Jet är också starka kandidater
men jag funderar fortfarande...
Ska som sagt klämma och känna lite mera  i dag.
Vi får se hur detta slutar...men i stort sett vad som helst
är ju bättre än den trasiga telefon jag använder mig av i dag...

Någon som har tips eller rekommendationer om bra telefoner??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0