Notrust...and...norespectatall...

Vad trött jag är på en del männsikor.
De hittar bara på saker för att skona sitt eget skinn.
De hittar på saker bara för att må bättre själva.

Riktigt dåligt.
Tragiskt.

Jag har gjort ett grovt vänskapsfel mot en person på sistone
men det rättfärdigar inte att andra människor
ska hitta på annat skitsnack
som det absolut inte finns en gnutta sanning bakom.

Bara ge er och ta hand om er själv i stället.
Att snacka skit och sedan inte kunna stå för det
är en enormt stor brist på respekt.
Jag har tappat respekten för ett stort antal människor
sedan en månad tillbaka
och jag tror inte att jag kommer göra ett försök till att tro dem igen.
De har svikit mig och gått bakom min rygg.
Men jag kommer inte låta er komma mig inpå livet mer.
Jag klarar mig med de som jag litar på.
Hädanefter blir det servisleendet
mot de som jag vet inte är något som jag vill ha med och göra.
De hade sin chans
och jag har nu insett att de lever på att vara en parasit.
Det äter av ens energi
och låtsas att vara ens vänner
men i verkligheten har de inga vänner.

De är ensamma och sorgliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0