Nomore...

Blev inte mer skrivande i dag heller...
Suck och stön...
Men jag känner mig alldeles för trött och seg för det.
Kom i af in på hockeyn och fick sitta med två andra i en loge och ha det bra.
Matchen slutade 6-5 om jag inte minns det fel.

Kom hem efteråt och insåg en sak
som gör att jag måste kliva upp extra tidigt och ringa ett samtal.
Hoppas på svar bara...

Men först sova så att jag kommer upp...
morgondagen är fullspäckad så det gäller att allt flyter på!!!
Jag ser dock framemot den!!!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej. Vad rolgit att du tycker det.

Den toning jag använder i längderna heter color fresh ifrån Wella, numret på den är 7/43. Jag köper den i affär som heter hårvårdsbaren, den finns säkert i nån liknande affär hos dig. Under kategorin "mitt hår" finns det en bild på hur den ser ut. Hoppas det hjälper. :)

2010-02-11 @ 16:36:30
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0