När jag hör din röst- Stephenie Meyer

Nu har jag läst ut bok nummer två.
Alltså uppföljaren till Twilight/Om jag kunde drömma.
Titel: När jag hör din röst.

Helt underbar bok som grep tag i mig, min själ
och mitt hjärta från blad ett.
Jag kan inte riktigt sätta fingret
på vad det är som binder en så totalt
att man inte kan lägga i från sig boken men jag älskar´t.
Tänk om man kunde få uppleva den sanna kärleken
som Bella och Edward delar.
Det är min dröm.

Utdrag ur boken:

''Sluta genast, Bella''
Mina muskler frös till is.
För det var inte Jessicas röst
som tillrättavisade mig den här gången.
Det var en ursinnig röst,
en välbekant röst, en underbar röst- len som sammet,
trots att den var så uppröd.

Det var hans röst
 -jag var noga med att inte tänka hans namn-
 och det förvånade mig att ljudet av den inte slog omkull mig
och fick mig att krypa ihop på asfalten i plågad sorg.
Men jag kände ingen smärta, ingen alls.

I samma ögonblick som jag hörde hans röst klarnade allt.



LÄS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0