Monday...

Fortfarande en klenis.
Så kass och gruvar mig för att ta sista kvällskissningen
med mina små odjur.
För nu är familjen komplett.
Grynet kom hem nu i kväll och det känns sjukt bra.

Febern håller envist fast i mig
och hela kroppen har försatt sig i offläge.
Inget arbete i dag och inget till morgonen heller.
Det går inte.
Skulle få lite frisk luft tidigare så jag gick med mamsi o pappsi
ner till arenan när de skulle kolla hockey
och det gick bra ner...
men när jag och hundarna skulle gå hem
så höll jag på att ge upp efter halva vägen
och bara sätta mig ner i första bästa snöhög.
Men envis som synden så lyckades jag harva mig hem.

När de kollat klart på hockeyn så kom de förbi
och fikade innan det var dags för dem att bege sig hem till Hedemora.
 Hoppas det går bra för dem att köra
och hoppas på ett mess att det är hemma i välbehåll.
Kände bara av att gå hem från arenan
att det var lite lurigt halt på vägen...så gäller att ta god tid på sig...

Nej...gå ut med hundarna och sedan krypa ner.
Hopp om att sova då jag är helt slut i huvudet...
Vi får se om jag lyckas...

(Dagen har ju tillbringats i soffan
och jag är evigt tacksam till Roger
som kom på förmiddagen
och gick en promenad med Tobias samt inhandlade lite bröd till mig
så jag kunde få lite mat i magen.
Guld värt-TACK!!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0